Darrera niniactivitat del semestre. Ara que començo a "dominar" una mica més les noves tecnologies... tot s'acaba!!
Un nou repte a resoldre: Confeccionar, dissenyar, compartir i implementar una activitat d'aprenentatge significatiu amb l'ajuda de les TIC.
He dissenyat la fitxa i el consultor m'ha donat llum verda a l'aplicació de l'activitat.
Aquesta ha consistit en:
Els alumnes de cicle superior s’han plantejat un problema mal estructurat amb uns objectius poc definits i amb una especificitat de camp que oscil·la entre els mètodes deductius i inductius, de l’abstracte al concret i força complexa.
Mitjançant l’ús de les TIC els infants construiran noves estratègies i procediments per resoldre el problema plantejat sense oblidar el modelatge que realitza el mestre/a.
Els alumnes tenen uns coneixements previs, coneixen el processador de textos Word o OpenOffice i tenen idees vagues sobre la situació geogràfica del país de Noruega, desconeixen característiques i dades bàsiques per visitar al seu amic. Disposen d’una tecnologia adequada per poder resoldre el problema. Han de construir el seu aprenentatge mitjançant la seqüència d’activitats desenvolupada en la fitxa i amb l’ajuda dels companys de l’aula i de la mediadora.
diumenge, 30 de maig del 2010
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada