dilluns, 29 de març del 2010

Miniactivitat PAC 1.3

Hola!



Després de llegir i rellegir els documents de treball i els articles corresponents, aquestes han estat les meves conclusions:


He après i reafirmat que la Ciència - la Tecnologia - la Societat i Educació mantenen una relació entre elles i que, un petit canvi o progrés en aquests conceptes implica l’evolució en la resta dels termes que estan relacionats. He reafirmat que les TIC han propiciat canvis en la societat de tal manera que, aquesta transformació propicia unes habilitats cognitives i uns valors en un context específic i determinat i en conseqüencia un desenvolupament polític, social i econòmic. S’avala així uns canvis en les parceles del coneixement, noves formes i estratègies d’aprenentatge diferents.



El coneixement que tenia de la realitat a través de les representacions mentals ha estat modificat per l’acomodació de noves idees i creences que s’han introduït amb la interacció amb els companys/es i el consultor a través de la comunicació virtual. Hi ha hagut un canvi conceptual, s’ha modificat la meva ZDP que deia en Vigotski i les petites dificultats al fer les miniactivitats de la PAC1 han estat resoltes per mi mateixa, perquè he descobert com fer-ho i amb l’ajuda dels altres que m’ho han explicat i, així s’ha donat un aprenentatge significatiu ( Ausubel ). Val a dir que la meva actitud i predisposició cap a les TIC m’ha implicat un esforç mental o AIME ( Salomó ) però que mereix la pena fer-ho. Reconec que era la primera vegada que feia un blog i que treballava un mapa conceptual per ordinador i que, malgrat la dedicació i el temps esmerçat he gaudit fent-ho i inclús m’he plantejat la possibilitat que, en un futur no molt llunyà, els meus alumnes aprenguin a usar aquest programa per realitzar els mapes conceptuals que fins ara fem a mà.



Us deixo els conceptes treballats en forma de mapa. A veure què us sembla!










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada